مبانی نظری وپیشینه تحقیق اعتماد واعتبار در موفقیت روابط تجاری

دسته بندي : مباحث رشته ها » مبانی نظری
فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اعتماد واعتبار در موفقیت روابط تجاری  دارای 36 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.


توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اعتماد واعتبار در موفقیت روابط تجاری ::
تحقیقات گذشته و اخیر نشان داده است که اعتماد و اعتبار، دو ساختار جدا از هم با خصوصیات مفهومی متفاوت می­باشند (دانی و همکاران، 1997). در تحقیق صورت گرفته در زمینه تبلیغات که توسط ساه و همکاران (2009) انجام شد، به این نتیجه نائل شدند که دو ساختار اعتماد و اعتبار از یکدیگر متمایز بوده و اعتماد به تبلیغات، ذاتا متغیری چند بعدی می­باشد.
2-6-1-  اعتماد و اعتبار به عنوان ساختارهایی مستقل
مجموعه تحقیقات گسترده­ای در زمینه اعتبار تبلیغات صورت پذیرفته است. براساس این تحقیقات، اعتماد یکی از ابعاد اعتبار (مانند قابل اعتماد بودن، راست بودن و باور داشتن) است. اما عموما ارتباط بین اعتبار و اعتماد مورد توافق محققان نبوده است. بعضی از ادبیات موجود در این زمینه اذعان می­کنند که قابل اعتماد بودن، یکی از دو جزء اصلی اعتبار می­باشد. سایر ادبیات در این حوزه، بیان می­کنند که اعتماد عوامل متعددی را شامل می­شود که به طور خاص تنها با اعتبار، قابل بیان نیستند این موارد شامل اطمینان، شایستگی، خیرخواهی و قابل اتکا بودن، سرمایه­گذاری عاطفی متقابل و تمایل به وابسته شدن می­باشد. بسیاری از تحقیقات در حوزه علوم اجتماعی و رفتاری نشان می­دهند که اعتماد باید به عنوان یک متغیر جدا و مستقل مورد توجه قرار گیرد (ساه، 2006).
دسته بندی: مباحث رشته ها » مبانی نظری

تعداد مشاهده: 6726 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: WORD

تعداد صفحات: 36

حجم فایل:34 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    مبانی نظری وپیشینه تحقیق اعتماد واعتبار در موفقیت روابط تجاری دارای 36 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد