مبانی نظری وپیشینه پژوهش فرآيند ارزيابي عملکرد و الگوي تبيين عملکرد مالي

دسته بندي : مباحث رشته ها » مبانی نظری
فایل مبانی نظری وپیشینه پژوهش فرآيند ارزيابي عملکرد و الگوي تبيين عملکرد مالي دارای 42 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل مبانی نظری وپیشینه پژوهش فرآيند ارزيابي عملکرد و الگوي تبيين عملکرد مالي ::
در بخش دوم اين فصل به بحث و تعريفي در رابطه با متغير وابسته پرداخته مي شود. براي اين منظور ابتدا اشاره اي به تعريف متغير وابسته خواهد شد. پس مفهوم عملکرد، روش هاي اندازه گيري، فرآيند ارزيابي عملکرد و الگوي تبيين عملکرد مالي مورد بحث قرار خواهد گرفت.
تشریح مفهوم عملکرد مالی
موفقيت استراتژي هاي هر شرکت در عملکرد  شرکت منعکس مي گردد. عملکرد شرکت، ميزان موقعيت  استراتژي هاي هر شرکت در خلق ارزش براي قسمت هاي مختلف بازار است. در نهايت عملکرد شرکت بر اساس دستيابي به اهداف کسب و کار از طريق  واحدهاي مختلف شرکت، تعيين مي شود. شرکت هاي با عملکرد مطلوب، ارزش را در طول زمان، خلق مي نمايند. اين امر در شرکت هاي با عملکرد نامطلوب صورت نمي گيرد. قسمت هاي مختلف بازار به دنبال ارزش هاي مختلفي هستند. بنابراين خلق ارزش و عملکرد  شرکت تنها از منظر قسمت هاي مختلف بازار قابل ارزيابي است( سايمونز 1385، ص 249).

از عملکرد تعاريف مختلفي ارایه شده است، آن چه که در تمامي اين تعاريف مشترک است نحوه انجام  وظايف و مسئوليت هاي محوله مي باشد. در يک تعريف،  عملکرد  نيروي انساني را برخي بهره وري اطلاق کرده اند. ولي بايد توجه داشت که عملکرد مفهومي فراتر از داده و ستاده دارد و عبارت از مجموع رفتارهاي مرتبط با شغل که افراد از خود نشان مي دهند. در تعريفي ديگر عملکرد عبارت از به نتيجه رسانيدن  وظايفي که از طرف سازمان بر عهده نيروي انساني گذاشته شده است عنوان شده است. در يک تعريف  نسبتا جامع عملکرد  عبارت است از کارايي و اثر بخشي در وظايف محوله  به علاوه بعضي داده هاي شخصي نظير حادثه آفريني، تاخير حضور بر سر کار، عينيت و کندي در کار که در اين تعريف  کارآيي به معناي نسبت بازده به دست آمده به منابع  به کار رفته مي باشد و اثر بخشي عبارت است از ميزان دستيابي به اهداف از پيش تعيين شده (اسدي شوکتي 1388، ص 49) .

دسته بندی: مباحث رشته ها » مبانی نظری

تعداد مشاهده: 6749 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: WORD

تعداد صفحات: 42

حجم فایل:89 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل مبانی نظری وپیشینه پژوهش فرآيند ارزيابي عملکرد و الگوي تبيين عملکرد مالي دارای 42 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.