سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری

دسته بندي : جزوات درسی و مقالات » مکانیک
دانلود فایل کامل تحقیق و پژوهش سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری
در قالب فایل word و متشکل از 45 صفحه قابل ویرایش ؛

.:: فهرست محتوا ::.
مقدمه: 2
تفاوت سیستم های انژکتوری با کاربراتوری ومزایایی ان. 8
سیستمهای  انژکتوری : 8
انژکتور. 10
سیستم هوای ورودی خودرو: 10
[ECU] 12
انواع سیستم های انژکتوری.. 13
الف) سیستم های انژکتوری چند نقطه ای : 13
ب) سیستم های انژکتوری مکانیکی : 13
ج) سیستم های انژکتوری مکانیکی-الکترونیکی: 13
د) سیستم های انژکتوری الکترونیکی : 13
ه) سیستم های انژکتوری تک نقطه ای : 13
مزایای سیستم های انژکتوری سوخت رسانی. 14
▪ کاهش مصرف سوخت.. 14
▪ افزایش بازده موتور. 14
▪ قابلیت شتابگیری سریع. 14
▪ قابلیت استارت بهتر در هوای سرد 14
▪ آلودگی خروجی کمتر. 14
سیستم سوخت رسانی. 15
سوخت‌رساني كاربراتوري و انژكتوري.. 15
كاربراتور چيست؟. 15
طرز كار كاربراتور. 16
كاربراتورها از نظر جريان هوا به سه دسته تقسيم مي‌شوند: 16
معايب عمده و ذاتي كاربراتور. 18
سيستم تزريق سوخت الكترونيكي EFI چيست؟. 19
پاشش انژکتور. 20
تفاوت عمده سيستم‌هاي انژكتوري در موتورهاي بنزيني و گازوئيلي. 20
سيستم سوخت‌رساني شامل: 21
سيستم هوارساني نيز شامل: 21
بعضي از حسگرهاي اصلي سيستم‌هاي EFI عبارتند از: 22
انواع سيستم‌هاي سوخت‌رساني انژكتوري به ترتيب ابداع عبارتند از: 22
سيستم‌هاي پاشش سوخت تكي. 23
سيستم‌هاي پاشش مستقيم سوخت.. 24
مزاياي استفاده از سيستم‌هاي انژكتوري در مقايسه با سيستم‌هاي كاربراتوري.. 24
معايب سيستم‌هاي انژكتوري در مقايسه با كاربراتوري.. 25
یک کاربراتور بایستی خواسته های زیر را برآورده سازد : 27
کاربراتور چگونه کار می کند ؟. 28
انواع کاربراتور : 28
1- کاربراتور با جریان هوا از بالا به پایین : 28
2- کاربراتور با جریان هوا از پایین به بالا : 28
منابع. 44
دسته بندی: جزوات درسی و مقالات » مکانیک

تعداد مشاهده: 18525 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 45

حجم فایل:334 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود فایل کامل تحقیق و پژوهش سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری
    در قالب فایل word و متشکل از 45 صفحه قابل ویرایش ؛