رساله معماري مجتمع آموزشي فرهنگي شركت نفت سرخس

دسته بندي : مباحث رشته ها » معماری
دانلود فایل کامل رساله معماري مجتمع آموزشي فرهنگي شركت نفت سرخس
در قالب فایل word و متشکل از 250 صفحه قابل ویرایش

بخشی از محتوا ::

این فایل معماری به بررسی و دانلود رساله معماري مجتمع آموزشي فرهنگي شركت نفت سرخس میپردازد در فرمت word قابل ویرایش و در 250 صفحه میباشد
از مهمترين اهداف مركز گردهمايي شهري ايجاد فضاي زنده و شاداب مي‌باشد. فضايي كه حضور مردم ، در آن نقش اساسي دارد؛ فضايي كه گويي بخشي از ساختارِ زنده شهر است، با حال و هواي ميادين شهرهاي سنتي . در ادامه به معرفي اجزاء اصلي و فرعي پروژه مي‌پردازيم .ابتدا به بررسي فضاهايي مي‌پردازيم كه متوجه حساسيت پروژه یعنی خلق مکان ، هستند.
1-1، فضاهاي مؤثر در ايجاد يك فضاي اجتماعي زنده و پويا
قبل از هر چيز بايد به اين نكته اشاره كرد، كه مقبوليت يك مركز اجتماعي ، به نحوه برنامه‌ريزي و مديريتِ آن مركز از يك طرف ، و از سوي ديگر به شرايط اجتماعي ، سياسي  جامعه بستگي فراوان دارد. در عين حال معماري نيز وظيفه دارد، تا با خلق فضاهایي جذاب و متنوع مركز را در راستاي رسيدن ، به خلق فضايي مقبول ، زنده و پويا ياري برساند.
اصولاً ضمانتِ بقاي فضاهاي اجتماعي به حضور مردم و استقبال عمومي ، بستگي دارد ؛ خصوصاً مركز گرد همایی ارگ  كه بدون مشاركت مردم و حضور آنها معنا و مفهومي نخواهد داشت.  بنابراين بايد تمام تلاش خود را به منظورِ  ايجاد فضایي مناسب جهت حضور فعالانه و پوياي مردم خرج كرد.
دسته بندی: مباحث رشته ها » معماری

تعداد مشاهده: 5629 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 250

حجم فایل:24,275 کیلوبایت

 قیمت: 42,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود فایل کامل رساله معماري مجتمع آموزشي فرهنگي شركت نفت سرخس
    در قالب فایل word و متشکل از 250 صفحه قابل ویرایش