رهايي يافته از مرگ ، فقر - بیماری

دسته بندي : مباحث رشته ها » پروپزال
تحقيق رهايي يافته از مرگ ، فقر - بیماری
 متشکل از 45 صفحه ، در قالب word  قابل ويرايش و اماده پرينت

بخشی از محتوا ::
عيسي مسيح ما را از بلاي قوانين طبيعي نجات داده است. بلاي قوانين طبيعت چيست؟ تنها راه درك آن برگشتن به قانون است. عبارت "قانون" كه در شواهد جديد يافت شده است معمولاً به تورات موسي، يعني پنج كتاب اول كتاب مقدس مربوط مي شود. وقتي به اين كتابها يعني قانون رجوع مي كنيم درمي يابيم كه بلا يا مجازات بخاطر شكستن قانون خداوند به سه قسمت است: فقر، بيماري و مرگ ثانويه.
MOTHY: اول تيموتائوس 8:4
كار بدني بهره كمي دارد ولي تقوا و پرهيزكاري براي همه سودمند است و وعده زندگي و حيات را ميدهد كه اكنون در جريان بوده و بعداً ‌نيز ادامه خواهد داشت.
برخي مردم بر اين باورند كه ما وعده رحمت و بركت، به شكل مادي يا شكل هاي ديگر را نداده ايم ولي اين كتاب مقدس قطعاً بيان مي كند كه ما اين وعده را داده ايم.
همچنين در كتاب تثتيه چنين نوشته شده است. تثنيه 28 : 15-17 و 38-40
بر طبق اظهارات 25:15-17,38-40 Deuteronomy، بلاي فقر بر فرزندان خداوند نازل مي شود اگر از او سرپيچي كنند. اين بلايي است كه به آنها نازل مي شود و چون آنها در انجام دستورات و احكام او كوتاهي كرده اند.
پولي در نامه اي به كليسا در فيليپيان مي گويد (فيليپيان 19:4) همه نيازهاي شما شامل نيازهاي مالي، مادي و ديگر نيازهاست. در واقع در اين فصا، پولس در باره چيزهاي مالي و مادي صحبت مي كند.
عيسي مسيح خود مي گويد (متي 33:6) ماكوت و اين چيزهايي كه به شما اضافه خواهند شد چيزهاي مادي در زندگي، چيزي براي خوردن، پوشيدن و غيره است.
بنظر مي رسد كه برخي مردم بر اين باورند كه اگر يك فرد مسيحي باشد، يعني كه معتقد به خداوند باشد، اين نشانه اي از فروتني، نشانه اي از پرهيزگاري براي كسي است كه در فقر زندگي مي كند و هيچ چيزي ندارد. آنها فكر مي كنند شما بايد در حالي قدم به زندگي بگذاريد كه نوك كلاهتان پاره شده باشد، ته كفشتان پاره شده باشد و شلوارتان هم پاره شده و يا اينكه وصله داشته باشد و قادر به گذراندن روزگار نباشيد.
دسته بندی: مباحث رشته ها » پروپزال

تعداد مشاهده: 6296 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

حجم فایل:124 کیلوبایت

 قیمت: 18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    تحقيق رهايي يافته از مرگ ، فقر - بیماری
    متشکل از 45 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت