پاورپوینت روش حریصانه Greedy

دسته بندي : مباحث رشته ها » پاورپوینت

دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت روش حریصانه Greedy دارای 40 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد اسلاید : 40 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


قسمتی از متن نمونه:

الگوریتم حریصانه ، به ترتیب عناصر را انتخاب کرده ، هر بار آن عنصری را که طبق ملاکی معین ”بهترین“ به نظر می رسد، بدون توجه به انتخاب هایی که قبلا انجام داده یا در آینده انجام خواهد داد، بر می دارد. الگوریتم حریصانه ، غالبا برای حل مسائل بهینه سازی به کار می روند. در روش حریصانه ، تقسیم به نمونه های کوچک تر صورت نمی پذیرد. الگوریتم حریصانه با انجام یک سری انتخاب، که هر یک در لحظه ای خاص ،بهترین به نظر می رسد عمل می کند، یعنی انتخاب در جای خود بهینه است.

امید این است که یک حل بهینه سرتاسری یافت شود، ولی همواره چنین نیست. برای یک الگوریتم مفروض باید تعیین کرد که آیا حل همواره بهینه است یا خیر. خصوصیات یک الگوریتم حریصانه نتیجه نهایی مجموعه ای از داده ها است که ممکن است ترتیب آنها نیز اهمیت داشته باشد.
مجموعه جواب به صورت مرحله ای است و در هر مرحله یک مولفه از جواب حاصل می شود. جواب نهایی باید تابع هدف را بهینه کند(ماکزیمم یا مینیمم) ....
دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

تعداد مشاهده: 4866 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .ppt

تعداد صفحات: 40

حجم فایل:594 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت روش حریصانه Greedy دارای 40 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد
    تعداد اسلاید : 40 اسلاید
    فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش
    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس