پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی،اصول و فنون تبلیغات و بازارگرائی و بازار شناسی

دسته بندي : جزوات درسی و مقالات » اقتصاد
دانلود پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی، اصول و فنون تبلیغات و بازارگرائی و بازار شناسی در 129 اسلاید کامل با افکت مناسب

شامل :
انواع تحقیقات بازاریابی،اصول و فنون تبلیغات و بازارگرائی و بازار شناسی،تحقیقات بازاریابی،،اصول و فنون تبلیغات ،بازارگرائی و بازار شناسی،انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی

قسمتی از متن:
v  بازاريابي در بازرگاني پيشرفته به معني طيف وسيعي از فعاليتهاي تحقيقاتي، طراحي،‌تدارکات، توليد، بيمه، کنترل کيفيت، انبارداري، آماده سازي براي مصرف، تعيين قيمت، تعيين عوامل فروش، شناسايي مشتري، بسته بندي، فروش و خدمات پس از فروش است به طوري که توزيع وانتقال کالا به مصرف کنندگان دور و نزديک را تسهيل نمايد.

بازارگرايي :گرايش به بازار و نيازهاي مشتري كه اولين ويژگي بازاريابي جديد است به عنوان يك فرهنگ و بينش پذيرفته شود .

بازارشناسي : شناخت بازار تلاشي نظام مند است براي گردآوري ، ضبط  و ثبت اطلاعات مربوط به همه اجزاي تشكيل دهنده نظام بازار مانند خريداران بالقوه و بالفعل ، فروشندگان ، واسطه هاي گوناگون ، رقبا ، سازمانهاي تسهيلاتي و خدماتي و در نهايت همه عواملي كه بر نظام بازار تاثير دارند .

بازاريابي : بخش بندي يا تقسيم بازارها و تعيين محصولات شركت براي مناسبترين بازارها .
بازارسازي : نفوذ در بازار و معرفي و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل كنترل بازاريابي (محصول، قيمت ، توزيع و پيشبرد فروش )

بازارگردي : شركت كردن در نمايشگاهها ، بازديد از بازارهاي گوناگون و بودن در محيط بازار ديدگاه مديران را بازتر و گسترده تر مي سازد .

بازار سنجي : بررسي و ارزيابي گذشته و استفاده از تجربيات . تحليل  موقعيت بازار با توجه به آنچه هستيم و داريم و آنچه بايد داشته باشيم .

بازارداري : حفظ مشتري و ايجاد زمينه براي بازگرداندن او به سوي خود .

بازارگرمي : تبليغات و تشويقات به موقع جهت آگاه ساختن ، متقاعد ساختن و ترغيب مشتريان براي ارتباط بيشتر با سازمان .

بازار گرداني : مديريت بازار كه شامل برنامه ريزي ، اجرا و كنترل امور گوناگون بازار و ابعاد مختلف بازاريابي است .
دسته بندی: جزوات درسی و مقالات » اقتصاد

تعداد مشاهده: 7119 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 129

حجم فایل:1,549 کیلوبایت

 قیمت: 33,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی، اصول و فنون تبلیغات و بازارگرائی و بازار شناسی در 129 اسلاید کامل با افکت مناسب