پاورپوینت كنفرانس بين‌المللي گفتگوي اديان و فرهنگ‌هاي آسيايي

دسته بندي : جزوات درسی و مقالات » مدیریت
مشخصات فایل:
پاورپوینت كنفرانس بين‌المللي گفتگوي اديان و فرهنگ‌هاي آسيايي
قالب بندی: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 16


فهرست مطالب:
معرفي كنفرانس
ماده 16 قطعنامه مجمع مجالس آسيايي
معرفي مركز گفتگوي اديان
برنامه كنفرانس بين‌المللي گفتگوي اديان و فرهنگ‌هاي آسيايي
محورهاي اصلي كنفرانس
نكته پاياني


بخشی از پاورپوینت:
معرفي كنفرانس بين‌المللي گفتگوي اديان  و فرهنگ‌هاي آسيايي
          قاره آسيا خاستگاه اديان‌، فرهنگ‌ها و مكاتب فلسفي متعددي مي‌باشد كه همگي آنها نقش عمده‌اي در ايجاد پيوند ميان جوامع و ملت‌ها ايفا مي‌نمايند. بسياري از دانشمندان و متفكران بر اين باورند كه فرهنگ‌هاي گوناگون اين منطقه مي‌توانند زمينه‌ساز همكاري و هم‌گرايي بيشتري ميان ملت‌هاي آسيايي باشند .
          ارزش‌هاي مشترك قومي، مذهبي و فرهنگي ملت‌هاي آسيا نظير احترام متقابل‌، عدم خشونت و علاقه‌مندي به صلح و عدالت بر دانشمندان و متفكران لازم مي‌سازد كه تلاش بيشتري در راستاي اعتلاي همگرايي و همسويي ميان فرهنگ‌‌ها و تمدن‌هاي آسيايي داشته باشند.
          احترام به گوناگوني فرهنگي شرطي لازم براي حفظ صلح ، عدالت و روشي متمدن براي زندگي بر روي كره زمين به شمار مي‌رود. ميراث مشترك فرهنگ‌هاي گوناگون آسيا، گفتگو ميان فرهنگ‌ها و اديان مختلف در آسيا كه به نوبه خود موجب تقويت و استحكام ارزش‌هاي مشترك مردم آسيا و افزايش همكاري‌، صلح  دوستي و كاهش تبعيضات‌، خشونت و جنگ‌هاي احتمالي مي باشد را الزام‌آور مي‌نمايد.
         به منظور دستيابي به اين مهم‌، مركز گفتگوي اديان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي پيشنهادي را مبني بر برگزاري كنفرانس بين‌المللي گفتگوي اديان و فرهنگ‌هاي آسيايي با همكاري مجلس شوراي اسلامي و با شركت نمايندگاني از مجالس آسيايي و دانشمندان و متفكران ديني از كشورهاي مختلف آسيايي مطرح نمود تا اين كنفرانس زمينه‌ساز تبادل افكار و آراء مختلف در راستاي درك متقابل و همگرايي بيشتر باشد. اين پيشنهاد در اجلاس مجمع مجالس آسيايي كه نوامبر سال 2010 در دمشق برگزار شد، مورد موافقت و تصويب قرار گرفت و بنابر پيشنهاد مركز گفتگوي اديان – با مشورت دبيرخانه مجالس آسيايي- مقرر شد، كنفرانس مذكور روزهاي 20 و 21 شهريور ماه سال 1390 در تهران برگزار شود.
و . . .
دسته بندی: جزوات درسی و مقالات » مدیریت

تعداد مشاهده: 6119 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:237 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب PPT و در 16 اسلاید و قابل ویرایش.