پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی چالش های قومی و امنیت در آسیای مرکزی و قفقاز

دسته بندي : مباحث رشته ها » مبانی نظری

دانلود ورد با موضوع پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی چالش های قومی و امنیت در آسیای مرکزی و قفقاز دارای 2 صفحه و با فرمت .docx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد صفحه : 2 صفحه
فرمت فایل: ورد .docx و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

 

قسمتی از متن نمونه:

- حیدری(1382) بررسی ابعاد نظام امنیتی در منطقه قفقاز، که این اثر به بررسی کلی نظام امنیتی در این منطقه می پردازد. این تحقیق توضیح می دهد که منطقه راهبردی قفقاز از پیچیدگی زیادی برخوردار است و اجزای تشکیل دهنده آن به طور لاینفک به یکدیگر وابسته هستند و هر حرکتی که در یکی از واحدهای متشکله آن پدید آید، در واحدهای دیگر منطقه منعکس می گردد. به همین دلیل برای تأمین امنیت در این منطقه باید یک اجماع نظر میان کشورهای واقع در قفقاز و قدرت های پیرامونی آن به وجود آید. از طرف دیگر، روابط کشورهای این حوزه با یکدیگر و با قدرت های منطقه ای و فرامنطقه ای دارای چالش و با یکدیگر متفاوت است، زیرا هر یک درصدد تأمین منافع و اهدافی هستند که با اهداف و مقاصد دیگران سازگاری و اشتراک ندارند. لذا با توجه به تحولات و اوضاع سیاسی جاری در منطقه قفقاز، همگرایی امنیتی به شکل ایده آل به نظر می رسد و دستیابی به آن امری غیر ممکن می نماید. - احمدی(1376)

دسته بندی: مباحث رشته ها » مبانی نظری

تعداد مشاهده: 5427 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .docx

تعداد صفحات: 2

حجم فایل:57 کیلوبایت

 قیمت: 54,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود ورد با موضوع پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی چالش های قومی و امنیت در آسیای مرکزی و قفقاز دارای 2 صفحه و با فرمت .docx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد
    تعداد صفحه : 2 صفحه
    فرمت فایل: ورد .docx و قابل ویرایش
    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس