پاورپوینت آيين‌نامه‌ و مقررات‌ حفاظتي‌ ماشين‌هاي‌ بهم‌زن‌ و مخلوط‌كننده‌

دسته بندي : مباحث رشته ها » پاورپوینت

دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت آيين‌نامه‌ و مقررات‌ حفاظتي‌ ماشين‌هاي‌ بهم‌زن‌ و مخلوط‌كننده‌ دارای 7 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد اسلاید : 7 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


قسمتی از متن نمونه:


— پاورپوینت شامل تصاویر میباشد —-

اسلاید ۱ :

این‌ آیین‌نامه‌ مشتمل‌ بر ۱۶ ماده‌ می‌باشد به‌ استناد ماده‌ ۴۷ قانون‌ کار تدوین‌ و در دویست‌ و هشتاد و پنجمین‌ جلسه‌ شورایعالی‌ حفاظت‌ فنی‌ مورخ‌ ۱۱/۶/۴۷ به‌ تصویب‌ نهایی‌ رسیده‌ و قابل‌ اجرا است‌.

. ماده ۴۷ قانون کار سابق به استناد مصوبه جلسه مورخ ۱۲/۵/۸۳ شورای عالی حفاظت فنی به ماده ۸۵ قانون کار مصوب آبان ماه ۱۳۶۹ تغییر یافته است.

اسلاید ۲ :

 تعاریف:

ماشینهای بهم زن

   ماشین بهم زن عبارت از محور پرهدار یا پاروک داری است که بهمنظور بهم زدن یا مخلوط کردن مایعات و مواد دیگر در داخل مخزن یا ظرفی حرکت میکند.

ماشینهای مخلوط کننده

   ماشین مخلوط کننده عبارت از ماشینی است که روی پایهای ثابت شده یا قابل حمل بوده و مجهز به بازوهای مخلوط کننده یا چرخهای پرهدار یا سایر وسایل باشد و به طور مکانیکی عمل مخلوط کردن، مالش یا ورز دادن جامدات یا مایعات یا مخلوطی از مایع و جامد را انجام دهند.

بشکه مخلوط کننده

   بشکه مخلوط کننده عبارت از استوانه گردندهای که به طور مکانیکی مواد مختلف را با هم مخلوط کند.

مقررات کلی:

ماده ۱: در کلیه مواردی که کار ماشینهای مخلوط کننده توأم با متصاعد شدن غبار دود گاز یا بخار مضر باشد عمل اختلاط در فضاهای بسته باید به قسمی انجام گردد که غبار و گاز و بخار ایجاد شده را به خارج از محیط کار هدایت کند.

اسلاید ۳ :

ماشینهای بهم زن و ماشینهای مخلوط کننده باز

ماده ۲: در مواردی که ماشینهای به همزن با ماشینهای کوبنده سرباز بوده و در ارتفاعی کمتر از یک متر بالای کف زمین یا کف محل کار قرار گرفته باشد باید نردههای حفاظتی مخصوص در تمام اطراف باز ماشین نصب گردد.

ماده ۳: در مواردی که ماشینهای بهم زن سرباز در ارتفاعی کمتر از ۲۵ سانتی متر از کف کارگاه قرار گرفته باشد باید اطراف ماشین علاوه بر نرده مجهز به پاگیر نیز باشد.

 اجزاء ماشین بهم زن

ماده ۴: اگر ماشین بهم زن مجهز به وسایل متوقف کننده انفرادی نباشد باید برای وسایل قطعکننده نیروی محرکه آن تجهیزاتی در نظر گرفت تا در موقع نظافت یا تعمیر ماشین مانع به کار افتادن بازوها، پرههای مارپیچی یا هلیسهای به همزن گردد.

ماده ۵: در ماشینهای به همزن مکانیکی که دارای طشتک قابل برداشتن میباشد باید ضامنهایی پیشبینی شود که هنگام کار برداشتن طشتک ممکن نگردد.

دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

تعداد مشاهده: 5219 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .ppt

تعداد صفحات: 7

حجم فایل:741 کیلوبایت

 قیمت: 42,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت آيين‌نامه‌ و مقررات‌ حفاظتي‌ ماشين‌هاي‌ بهم‌زن‌ و مخلوط‌كننده‌ دارای 7 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد
    تعداد اسلاید : 7 اسلاید
    فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش
    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس