مراقبه بر خزانه بیکران

دسته بندي : کتاب » کتاب صوتی
دانلود فایل مراقبه بر خزانه بیکران
در قالب فایل mp3 و شامل یک فایل مراقبه یا مدیتیشن به مدت 18 دقیقه میباشد.

گشودن دروازه های بیکران فراوانی به روی خود

یکی از بهترین روش ها برای برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه استفاده از فایل های تمرینی مراقبه می باشد.زیرا در هنگام مراقبه ضمیر ناخودآگاه آماده دریافت فرمان های جدید است.

افرادی که می خواهند در خود، تغییراتی مثبت و پایدار ایجاد کنند، لازم است که از تاثیر جادویی ای که مراقبه یا مدیتیشن می تواند در زندگیشان ایفا کند، آگاه شوند. و حالا شواهد علمی بسیار زیادی وجود دارد که به ما نشان می دهد مراقبه می تواند در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی ذهن را برای کسب ثروت پروگرم کند تا بتوانید همواره زندگی شاد و مرفهی داشته باشید و به جای جذب و دریافت فقر و بدهکاری، مدام بر تولید و خلق ثروت تمرکز کنید.

خبر خوب اینکه توانایی پول سازی و جذب پول و ثروت فقط یک حالت ذهنی است و با استفاده از این ترک مراقبه و برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخود آگاهتان به راحتی می توایند به این حالت ذهنی دسترسی پیدا کنید.

راز دستیابی به ثروت این است که به واسطه ی قدرت فکر، بعضی از افراد پول ها و ثروت ها را به زندگی خود جذب می کنند و برخی دیگر فقر ها و بدهکاری ها را. اگر تمام پول و ثروت موجود در جهان را به طور مساوی بین افراد کره ی زمین تقسیم کنیم، با گذشت زمان اندکی خواهیم دید که این پول و ثروت به دست همان افرادی باز می گردد که پیش از این آن را دارا بودند. این امر تمام به نحوه ی برنامه ریزی شما بستگی دارد که پول و ثروت را به زندگی تان جذب کنید یا آن را از خود دور کنید

 بسیار خرسند هستیم که این فایل مراقبه ارزشمند و گرانبها را به شما تقدیم نماییم تا به راحتی پول و ثروت خود را چند برابر کنید. بر اساس آخرین تحقیقات و آزمایش های دانشمندان علم مراقبه، این "فایل مراقبه بر خزانه بیکران" از قوی ترین، تاثیر گذار ترین و به روز ترین برنامه های مراقبه است که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به صورتی باور نکردنی و چشمگیر، در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی ذهن خود را برای کسب ثروت پروگرم کنید تا بتوانید همواره زندگی شاد و مرفهی داشته باشید و به جای جذب و دریافت فقر و بدهکاری، مدام بر تولید و خلق ثروت تمرکز کنید.

پیشنهاد میکنم در صورتیکه در پی نتایج سریعتر هستید و دوست دارید در زمان کوتاه تری درآمد بیشتری کسب کنید "محصول 3 نکته طلایی برای کسب پول بیشتر" رو تهیه بفرمایید.
دسته بندی: کتاب » کتاب صوتی

تعداد مشاهده: 19679 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: mp3

حجم فایل:16,893 کیلوبایت

 قیمت: 28,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    بهتر است این فایل مراقبه رو روزی دو مرتبه یکی صبح ها پس از بیداری و یک مرتبه هم شب ها قبل از خواب گوش دهید.حداقل به مدت یک ماه

  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود فایل مراقبه بر خزانه بیکران
    در قالب فایل mp3 و شامل یک فایل مراقبه یا مدیتیشن به مدت 18 دقیقه میباشد.